Do potencjalnych klientów można dotrzeć wykorzystują bardzo różne formy reklamy. Reklama zewnętrzna należy obecnie do bardziej popularnych form reklamy. Może przyjmować ona bardzo różne formy.
Jaką formę mogą mieć reklamy zewnętrzne?
Reklama zewnętrzna przyjmuje obecnie bardzo różne formy. Wyjątkowo często spotkać można billboardy. Są one wielkoformatową formą reklamy zewnętrznej. Umieszcza się je przy najbardziej ruchliwych trasach. Reklama zewnętrzna bardzo często zamiennie określana jest jako reklama OOH. Ta forma reklamy ma wiele plusów.
Najbardziej istotne dla reklamodawców jest to, że reklama OOH jest jedną z najbardziej skutecznych form reklamy. Reklama OOH dociera bowiem do bardzo szerokiego grona odbiorców. OOH reklama jest bardzo ceniona, między innymi z uwagi na to, że przekaz reklamowy nie jest nachalny.
Jakie nośniki wykorzystuje reklama?
Najbardziej popularne są wspominane już billboardy. OOH reklama na billboardach ma ogromny potencjał. Jest umieszczana na specjalnej, wysokiej konstrukcji. Dzięki temu jest widoczna z daleka. Kampanie outdoorowe są skuteczne, ale plakat reklamy musi być umieszczany na trwałej konstrukcji. Co ważne, kampania OOH na ogół jest mniej kosztowna niż kampania reklamowa w tradycyjnych mediach.
Oczywiście to, ile będzie kosztowała kampania OOH, zależy od wielu czynników. Wpływa na to między innymi miejsce, w którym kampanie outdoorowe będą się odbywać. Co istotne, znalezienie firmy, której specjalnością są kampanie outdoorowe nie jest wcale trudne.